Mehmet Şaşmazer
Tüm Makaleleri
Shein Paris’i karıştırdı
Shein markasının Paris’teki kalıcı mağaza açılışı, şehirdeki moda ekosisteminde malzeme etiği ve üretim konstrüksiyonu bağlamında güçlü bir reaksiyon başlattı.
Feminen gücün birliği
Adidas Originals markası ile Miaou markasının iş birliği, motor sporlarının keskin estetiğini modern kadın giyimiyle bir araya getiren etkileyici bir kapsül koleksiyon sunuyor.
Balmain’de bir devrin sonu
Balmain markasının 14 yıldır yaratıcı direktörlüğünü üstlenen Olivier Rousteing, markadan ayrıldığını resmi olarak duyurdu.
Motor ruhu, deri tutkusu
BTS üyesi Güney Koreli Şarkıcı Jungkook (Jeon Jung-kook,) Calvin Klein’in son kampanyasında markanın asi ve şehirli enerjisini yeniden tanımlıyor.
Valentino kadını geri döndü
Valentino, 20 Ekim 2025’te moda dünyasının nabzını hızlandıran bir duyuruyla aktris Dakota Johnson’ı yeni global marka elçisi ilan etti.
Cesur ve seksi geri dönüş
2025 yılı Victoria’s Secret moda gösterisi, markanın bir yeniden doğuşunu simgeliyor.
Dikkat çeken iş birliği
London Fashion Week’in son günlerinde British Fashion Council, Google Pixel ile dikkat çekici bir iş birliğine imza attı.
Hızlı Moda’ya karşı yasa hazırlığı
Fransa’da hükümet, çevresel etkileri yüksek olan “ultra fast fashion” markalarına karşı yeni düzenlemeler hazırlıyor. Tasarıya göre bu markaların reklam ve tanıtımlarına sınırlama getirilecek, ayrıca...
Kokularla kimliğin yeniden tanımı
L’Oréal, Umman kökenli niş parfüm evi ve markası Amouage’un azınlık hissesini satın aldı. Kozmetik devi aynı zamanda Jacquemus ile uzun vadeli bir lisans anlaşmasına imza atarak markadan da pay edindi...
Paris’in ışığı
Karl Lagerfeld markası ve modaevinin Sonbahar/Kış 2025 kampanyası, Paris Hilton’un yüzüyle tanıtıldı. “From Paris With Love” adını taşıyan proje, markanın ikonik estetiğini Hilton’un pop kültüründeki...