Sinema görsel açıdan kitlelerle bağlantı kurmanın en iyi yoludur. ABD yıllardır küresel dünya ile sinema sayesinde bağlantı kurabiliyor. İzleyicileri muhteşem efektler ile hayali bir dünyanın içerisine alıyor ve mesajını veriyor. Amerikan sineması yeni vizyona giren Batman v. Superman filmi ile yine geniş kitlelere ulaşmayı başardı. Dünya'da Amerikan markalarına ilgi azalırken sinema sayesinde yeniden ilgi odağı oldu.

Türk Havayolları'nın resmi havayolu sponsoru olduğu merakla beklenen "Batman V Superman: Adaletin şafağı" adlı film 25 Mart Cuma günü Türkiye'de vizyona girdi. 66 ülkede 40 binin üzerinde salonda gösterime giren sinema filmi ABD'de bugüne kadar ilk 5 günde en çok gişe geliri elde eden 4. film oldu. Türkiye'de ise bir rekora imza atarak tüm zamanların en iyi mart açılışı sayısını yakalayan yabancı film oldu. Batman v. Superman Türkiye'de vizyona girdiği 25 Mart Cuma gününden 27 Mart Pazar akşamına kadar 513 bin 873 kişi tarafından izlendi.

Amerikan sinemasının ortaya çıkardığı kahramanlar dünyanın her tarafında ilgiyle izlendiği gibi Amerikan emperyalizmine karşı olan ülkelerde bile hayranlıkla takip edilebiliyor. Sinema sektörünün devi olan ABD ortaya çıkardığı bu süper kahramanlar ile yıllardır dünyaya "Dünyanın süper gücü benim" mesajı veriyor. Bir tarafta yarasa kıyafetiyle kötülerle mücadele eden Batman diğer tarafta gökyüzünde süzülen süper güçlere sahip Superman. Bu iki süper hayali kahramanı şimdi bir filmde sunuyorlar bize Batman mi Superman mi sorusu cevabı merak edilen en popüler soru oldu bugünlerde. Sinema severler papatya falı açmaya başladılar sizce hangisi Batman mi Superman mi ?

Süper kahramanlar THY ile uçuşa geçti...

Sinema severlerin merakla beklediği ve vizyona girdiği günden bugüne başarılı bir gişe hasılatı elde eden Batman v. Superman filmine bir dünya markası olan THY sponsor oldu. Türk Hava Yollarını artık böyle büyük projelerde görmeye alıştık diyebilirim. NBA yıldızı Kobe Bryant, Amerika'da reklam verenler için en pahalı spor etkinliği olarak bilinen Amerikan ulusal futbol Ligi final müsabakası Super Bowl'da 110 milyon ABD'linin izlediği reklam filmi. Dünyaca ünlü Arjantinli futbol yıldızı Lionel Messi ile çekilen reklam filmleri Türk Hava Yollarının marka değerinin hangi boyutlara ulaştığını gösteriyor.

Türk Hava Yolları insana değer veren, müşteri memnuniyetini dikkate alarak yenilikçi ve sürdürülebilir hizmet anlayışı ile ülkemizin gururu bir dünya markası olmayı başardı. Havacılık dünyada önemli bir sektör Türk Hava Yolları Amerikan, Alman, İngiliz, Fransız firmaları arasında Red Diamond ( Kırmızı elmas ) gibi parlıyor. THY'nin saçtığı ışık inşallah farklı sektörlerde dünya markalarını ülkemize kazandırır. Türk milleti olarak gurur duyarız...