Türkiye 24yıl sonra katıldığı Dünya Kupası’nda 0 puan alıp, 0 gol atarak rekor kırdı.

Kupadan elendi, şapka düştü, kel göründü.

Maalesef Türk futbolunun gerçeği bu.

Avustralya ve Paraguay karşısında gol atmadan yenilen milliler ikinci maçta havlu atmış oldu.

TFF’nin Türkiye’deki gölge oyunlarını, Dünya Kupası’nda Hacivat ve Karagöz olarak seyrettik maalesef.

Renkli takımların Türkiye ligindeki adaletsizliği, menajerlerin, oyuncuları parlattığı, adaletsiz kadro yapısı.

Sonuç 0 puan ve 0 gol.

Şimdi bizlerin Şenol hocaya bir özür borcumuz var.

Oyuncunun albisesiyle saçıyla uğraşan malum medyanın bugün kafasını deve kuşu misali kuma gömmesi, sadece bizim ülkemizde olur.

Dünya Kupası’nda Maviburun’un bile puan aldığı turnuvada biz hava aldık.

Basit bir örnek, İspanya karşısında takımı sırtlayan 40 yaşındaki Yeşilburun kalecisi vize ücretini ödeyemediği için ailesini ABD’ye getirememesi adamdaki ruh hali.

Bizimkilerin villa pazarlığı, TFF’nin Amerika tatili saltanatı.

TFF kaç kişiyi misafir etti.

ABD fiyaskosunun maliyeti nedir.

Kaç para harcandı.

Sıfır puan sıfır gol için kaç milyon euro harcandı soran varmı?

Veya sözde şeffaf olan TFF bunun bir açıklamasını yapar mı?

Hesap soran sırtlan, çakal, ama milletin parasını yiyen adam ne diyelim böyle lige böyle adam.

Olan yine vatandaş ADEM e oluyor.

Milli his, milli takım ve milli hüsran.

İki gün geçti unuttuk.

24 yıl sonra, 24 yıl geriye gittik.

Montella’nın dediği gibi sadece bir turnuvaydı.

Ama vatandaş ADEM için milli bir ruhtu.

Tebrikler bunu da bitirdiniz hep beraber.

Spor bakanı sadece BAKANI