200 milyar $ pazara sahip olan Uygunluk Değerlendirme sektörüne Alman, İngiliz, Fransız ve İsviçre firmaları yön vermektedir. Türkiye'de bu sektöre 60 yıllık bilgi birikimi ile TSE öncülük etmektedir. Tanıtım - Pazarlama faaliyetleri her sektörde olduğu gibi Uygunluk Değerlendirme sektöründe de önemli bir yere sahiptir. Büyük ve güvenilir bir marka olma yolunda, pazarda etkinliğin artırılmasına yönelik yapılan süreklilik arz eden faaliyetler bütünüdür. Bu bağlamda; Tanıtım - Pazarlama toplumla ve hedef kitle ile etkin iletişim ve işbirliği kurulmasına yönelik önemli bir misyon üstlenir.

Sektörün en köklü kuruluşlarından olan Fransız  Bureau Veritas 1830 ile 1980 yıllarını kapsayan 150 yıllık süreçte şirketin gelişimi ve daha çok müşteriye hitap edebilmesi noktasında o dönemin şartlarına uygun tanıtım pazarlama faaliyetleri gerçekleştirerek ortaya bir güçlü bir marka çıkarmış. Güçlü ve güvenilir olan marka değerini korumaya yönelik sürekli iyileştirme prensibini içerisinde yeni tanıtım- pazarlama stratejileri geliştirerek yoluna devam etmiştir.

90.000'den fazla çalışanı, 2.000'den fazla ofis ve laboratuvar ağı bulunan sektörün en büyük gözetim firmaları arasında yer alan İsviçreli SGS ise pazarda etkin olmak adına dünya genelinde bir pazarlama ağı oluşturmuştur. 1933 yılında Türkiye'de hizmet vermeye başlayan SGS markası yaptığı doğru tanıtım - pazarlama stratejisi ile ülkemizde en çok tercih edilen gözetim firması durumundadır.

1960 yılından buyana varlığını sürdüren Türk Standardları Enstitüsü, dünya ticaretine yön veren bu sektörde standardizasyon ve kalite çalışmaları doğrultusunda hizmet sunan Türkiye'nin marka kuruluşudur. 60 yıllık bilgi, birikim ve tecrübeye sahip olan TSE, tanıtım - pazarlama daire başkanlığı bünyesinde çalışmalarını yürütürken, kurumun marka değerini sürekli canlı tutmayı başarmıştır.

Uluslararası alanda daha aktif olarak marka değerini dünya geneline yaymak isteyen TSE, Uluslararası Uygunluk Değerlendirme A.Ş ( ICAS ) şirketini kurmuştur. Küresel pazarda rekabet edebilecek yapıda kurulan ICAS; yurt içi ve yurt dışında iş geliştirme, tanıtım - pazarlama faaliyetlerini sürdürürken, kurumsal firmalarla işbirliği anlaşmaları yaparak markalaşma yolunda ilerlemektedir. Sektörde ana aktörler arasına girmek isteyen ICAS; 200 milyar $ olan bu pazarda aktif olarak ülke ekonomisine katkı sağlamayı hedeflemektedir. Bu bağlamda; Türkiye'nin sektöre yön veren ülkeler arasına girmesi ICAS markasının güçlenmesi ile gerçekleşecektir.