“Engelsiz Çağrı Merkezi” hizmeti

SEDAŞ, iletişimde engelleri kaldırmak amacıyla 10 Mayıs Engelliler Haftası’nda, işitme engelli bireyler için çağrı merkezinde işaret diliyle hizmet alabilme imkânı başlattığını duyurdu.

11 Mayıs 2021 Salı 11:02
“Engelsiz Çağrı Merkezi” hizmeti

Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’ de hizmet veren Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), ‘Engelsiz İletişim’ dönemini başlattığını duyurdu. Yapılan açıklamada, mart ayında Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından açıklanan verilere göre, Türkiye’de işitme engelli vatandaş sayısının 179 bin 867 olduğu vurgulandı. İşitme engeli bulunan yurttaşların, kamusal hizmetlerden yararlanabilme olanaklarının artırılmasının da altı çizildi.

“Engelsiz Çağrı Merkezi” hizmeti kapsamında, işitme engelli vatandaşlar SEDAŞ web sitesindeki “Engelsiz İletişim için tıklayın” ikonu üzerinden gerekli bilgileri doldurup çağrı merkezinde işaret dili bilen müşteri temsilcisine bağlanabilecekleri belirtildi. Görüntülü yapılacak görüşme sayesinde işitme engelli bireyler talep ve şikayetlerini işaret diliyle aktarabilecek ve çağrı merkezi hizmetlerinden yararlanabilecekler.


 


 


 


 


 


DHA-Genel - Türkiye-İstanbul / Merkez - 

DHA

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.