Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleşen günün ilk idmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı. Ardından sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yapan sarı-lacivertli ekip, antrenmanı dar alanda hücum oyunlarıyla tamamladı.
Sarı-lacivertli takım, hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla devam edecek.