İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Halkla İlişkiler Müdürlüğü, vatandaşlardan yoğun ilgi gören mobil 'İBB Beyaz Masa' uygulamasını yeniledi. Birçok iyileştirme yapılan uygulamanın yeni versiyonunda, İBB’nin hizmetlerine 7/24 kesintisiz, hızlı ve kolay erişim imkanı sunulacak. Vatandaşlar, uygulama üzerinden ulaşım, altyapı, imar, sağlık, sosyal belediyecilik başta olmak üzere İBB’nin tüm hizmet alanlarıyla ilgili başvuru yapabilecek. İstanbulluların kullanımına sunulan yeni mobil 'İBB Beyaz Masa' üzerinden alınan bilgi, görüş, öneri ve talepler anında işleme alınıyor. Vatandaşlar başvurularının tüm aşamaları hakkında kolayca bilgi sahibi olabiliyor. Yenilenen uygulama ile Beyaz Masa’ya başvuruda bulunmak isteyen vatandaşlar, birkaç basit adımı takip ederek hızlı şekilde üyelik işlemi gerçekleştirebiliyor. TC kimlik numarası, ad-soyad, mail bilgisi ile sisteme kaydolan kullanıcılar, cep telefonlarına SMS ile gelen şifreyi yazarak uygulamayı aktif hale getiriyor.

SES KAYDI DA EKLENİYOR

Beyaz Masa uygulaması üzerinden yeni başvuru yapmak isteyen kullanıcının, mesaj alanına iletmek istediği konuyu yazıp 'Başvuruyu Tamamla' butonuna basması yeterli oluyor. Beyaz Masa'ya iletilen konulara sistem üzerinden fotoğraf, video veya ses kaydı da eklenebiliyor. Konum gerektiren başvurularda ise, 'Konum Al' butonu tıklanarak taleple ilgili yer anında Beyaz Masa’ya iletebiliyor.