Son dakika düve kesimi yasaklandı! (Düve nedir)

Son dakika haberine göre düve kesimi yasaklandı. Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada 'Düve kesimine yasak getirdik, kurbanlık olarak sevkine izin verilmeyecek' dedi. Düve nedir?

Son dakika düve kesimi yasaklandı! (Düve nedir)

Son dakika haberine göre düve kesimi yasaklandı. Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada 'Düve kesimine yasak getirdik, kurbanlık olarak sevkine izin verilmeyecek' dedi. Düve nedir?

11 Temmuz 2017 Salı 15:05
Son dakika düve kesimi yasaklandı! (Düve nedir)

Son dakika düve kesimi yasaklandı! 

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, Kurban Bayramı öncesi kritik açıklamalarda bulundu. TRT Haber'de yaptığı açıklamada, Kurban Bayramı'nda dişi hayvan kesimini yasakladıklarını belirtti. Çelik, "Kurban Bayramı'nda dişi hayvan kesimini yasakladık. Kurban pazarına girmemesi için çok sıkı denetim yapacağız. Pazara gelişini engelleyeceğiz" dedi.

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, TRT Haber'de yaptığı açıklamada, Kurban Bayramı'nda dişi hayvan kesimini yasakladıklarını belirtti.

Çelik, "Kurban Bayramı'nda dişi hayvan kesimini yasakladık. Kurban pazarına girmemesi için çok sıkı denetim yapacağız. Pazara gelişini engelleyeceğiz" dedi.

Faruk Çelik, Vatandaşlar açıklamalarımızı dikkate alsın istiyoruz. Bu milli bir meseledir. Keserek çözemeyiz, hayvan varlığımızı arttırmalıyız vurgusunu yapt

Düve nedir?

12 aylık yaştan ilk doğumunu yapıncaya kadar yaştaki, dişi sığırlara düve denir.

Son Güncelleme: 24.07.2017 15:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
irfan 2017-07-09 22:16:16

yazık günah bu insanlara kurban a 1 ay kala akıl mantıkmı

Avatar
irfan 2017-07-09 22:17:20

8 ay önce haber verin hayvanlar hep si besi de yazık günah ciftciye insanları düşün

Avatar
Asuman 2017-07-12 14:05:55

Bizde bu işi yapanlardan biriyiz 3 tane çocuğumla bende bu işin içindeyim öyle gölgede villalarda saraylarda oturup ahkâm kesmek kolay o hayvanları yetiştirip bakmak kolaymı zannediyorsunuz eşlerinizi gönderin 1 er tane baksınlar bakalım ... ben gümüşhanedeyim

Avatar
idriş 2017-07-11 08:58:40

en az 7ay once soylenır cıfcıyı bıtırır yasaklamarla uretemezsınn

Avatar
Alperkatanalp 2017-07-11 23:29:48

Ben getircem yasak olsun bakalım böyle yasaklar çiğnenmek icindir ciftciyi bitiriyorsunuz gerekirse hepsini boğaz köprüsünden aşağı atarım ama getireceğim şimdi söyleyip çiftçinin anasını aglatıyorsunuz çiftçiler hep birlik olun duveleri hepsini kısırlaştırın bu ülkede üretim olmasın benim babam ben oldum olalı hayvancılık yapmış hayvancılıkla bir yere varamamiş önce destek verin ciftciye sonra üretim isteyin ağaç ekmeden gölge ve meyvemi istiyorsunuz avucunuzu yaşarsınız 50 duve var bende üretim olmasın Die hepsini kısırlaştırcam kurbana 1 ay var şimdimi söylüyorsunuz bu ülkenin üretimi haramdır sizin gibi insanlara çiftçiler ben farklı gazeterede vereceğim milleti sömüren aç karınlarını doyurmak için üretim isteyene haram olsun.

Avatar
Resul deniz 2017-07-12 16:16:23

Bu yasak çifti lere resmen bir darbe dir milet borç etmiş kurban için bu hayvanı kurban a götürüp borcunu versin diye şimdi bu adam kurban gitmese borcunu veremeyecek sonra cineyet çıkacak bunun vebalini alıyor mu acaba o yasak edenler yazık günah. Herşey in bir zamanı var şimdi mi söyleniyor bu yasak en az 8 ay önce soyl3nmeliydi ki milet masraf yapmasa idi şimdi bu masrafı kim karşılayacak resmen milet bir birine düşer

Avatar