Sosyal medyaya günde 2 saat 48 dakika ayırıyoruz 

2018 yılında hangi ülkenin sosyal medyada ne kadar vakit harcadığına yönelik veriler açıklanırken, Türkiye’nin 2 saat 48 dakikalık süre ile Avrupa’nın birincisi olduğu belirtildi. 

Sosyal medyaya günde 2 saat 48 dakika ayırıyoruz 

2018 yılında hangi ülkenin sosyal medyada ne kadar vakit harcadığına yönelik veriler açıklanırken, Türkiye’nin 2 saat 48 dakikalık süre ile Avrupa’nın birincisi olduğu belirtildi. 

25 Ekim 2018 Perşembe 09:00
203 Okunma
Sosyal medyaya günde 2 saat 48 dakika ayırıyoruz 

Aydın Liva Hastanesi Başhekimi Dr. Erdal Gezer, sosyalleşme adına başlayıp yayılan sosyal medyanın insanların a-sosyal hale getirdiğini belirterek sosyal medyaya ayrılan bu zamanın aileler arası iletişimi de kopma noktasına getirdiğini kaydetti. Bu vaktin aile içi iletişime ve okumaya ayrılmış olması halinde birçok sorunun kendiliğinden çözüleceğini kaydeden Başhekim Gezer, “Yapılan araştırmalara göre Türkiye’nin 2 saat 48 dakika ile sosyal medya kullanımında Avrupa’nın birincisi olduğu belirtiliyor. Dünya genelinde bakıldığında en çok sosyal medyada zaman geçiren ülke 3 saat 57 dakika ile Filipinler olduğu belirtiliyor. Listenin ilk üç sırasında yer alan diğer ülkeler ise 3 saat 39 dakika ile Brezilya, 3 saat 23 dakika ile de Endonezya olduğu görülüyor. Türkiye bu istatistiklerle Avrupa’da liderliği göğüslerken dünya genelinde sosyal medyada en fazla vakit geçiren 13. Ülke olarak kayıtlarda yerimizi alıyoruz. Kayıtlar incelendiğinde okumaya ve üretime düşkün ülkeler sosyla medya ile çok fazla uğraşmıyor.

Raporda dünya üzerinde 40 farklı ülke yer alırken, listenin son sırasında yer alan Japonlar günde sadece 48 dakikasını sosyal medyada geçiriyor. 

İHA

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.