Proje kapsamında Kimola sosyal medya metin analitiği çözümü sayesinde, çeşitli sosyal medya ortamlarında Ford Otosan ile ilgili metinlerin analizini gerçekleştirecek. Bu analizler sonucunda Ford Otosan’ın pazarlama ve satış ekiplerine, büyük veriden ve makine öğreniminden faydalanarak aksiyona dönüştürülebilir tüketici içgörüleri üretecek.

SANAYİ VE TEKNOLOJİ ŞİRKEYTLERİNİN BİR ARAYA GELMESİ DEĞERLİ

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, bundan 3 yıl önce yerli üretimi desteklemeye, yerli firmalarla birlikte büyümeye devam ederken yollarının TÜSİAD’ın Türkiye’nin sanayide dijital dönüşümüne destek vermek için başlattığı TÜSİAD SD2 projesiyle kesiştiğini söylerken sözlerine şöyle devam etti:

“İleri teknolojilerle çözüm üreten teknoloji şirketleri ile sanayinin bir araya gelmesini çok değerli buluyoruz. Bu inançla, 3 yıldır TÜSİAD SD2 programına dahiliz. Farklı disiplinlerden firmaların bir araya gelip çözüm oluşturmasının ülkemizin gelişimi açısından önem taşıdığına inanıyoruz. Doğru eşleşmelerin hızlı bir şekilde yapılmasına olanak sağlayan SD2 programının hem teknoloji sağlayıcılarına hem de sanayi kurumlarına ciddi fayda sağladığını biliyoruz. Her ölçekte kurumun teknoloji dönüşümünü sağlayan bir teknoloji firması olarak, bu projede yer almaktan dolayı çok mutluyuz. Vodafone Özel Ödülü’nün sahibi olan Ford Otosan ve tedarikçisi Kimola’yı tebrik ediyorum.”

TÜSİAD SD2 Programı, dijital dönüşümde arayışı olan, farklı sektörlerde faaliyet gösteren teknoloji kullanıcısı şirketlere doğru teknoloji tedarikçisinin bulunmasında ve ihtiyacına yönelik çözüm üretilmesinde önemli bir rol oynuyor. Teknolojik ürün ve hizmet geliştiren tedarikçi KOBİ’ler de bu programla çözümlerini sunarak, müşteri doğrulaması yapabilecekleri bir platforma ulaşıyor. Vodafone Business, Türk sanayisinin dijital dönüşümünü destekleyen ve Türkiye’nin yetkin teknoloji tedarik ağını tanıtan TÜSİAD SD2 Programı'na üç yıldır destek veriyor.