Türkiye’de internet kullanıcılarının sayısı 54 milyonu aştı

Türkiye'de yapılan incelemeler sonucunda internet kullanıcılarının sayısı yüzde 13 artarak 54.3 milyona erişirken mobil kullanıcıların sayısı yüzde 5 oranında artarak 59 milyona ulaştı.

Türkiye’de internet kullanıcılarının sayısı 54 milyonu aştı

Türkiye'de yapılan incelemeler sonucunda internet kullanıcılarının sayısı yüzde 13 artarak 54.3 milyona erişirken mobil kullanıcıların sayısı yüzde 5 oranında artarak 59 milyona ulaştı.

16 Şubat 2018 Cuma 10:23
61 Okunma
Türkiye’de internet kullanıcılarının sayısı 54 milyonu aştı

We Are Social ve Hootsuite’in birlikte hazırladığı rapordan derlenen  bilgilere göre, Türkiye’de 81 milyonluk nüfusun yaklaşık yüzde 67’sinin internet kullanıcısı olduğu ortaya çıktı. Türkiye'de internet kullanıcılarının sayısı yüzde 13 artarak 54.3 milyona erişirken aktif sosyal medya kullanıcı sayısının ise yüzde 6’lık bir artış göstererek 51 milyona ulaştığı belirlendi. Mobil kullanıcıların sayısı yüzde 5 oranında artarak 59 milyona ulaşırken mobilden sosyal medya kullanımında da yüzde 5’lik bir artış olduğu tespit edildi.

DÜNYA'DA 13'ÜNCÜ SIRADAYIZ

Rapora göre, sosyal medya kullanımında dünyada ilk sırada 3 saat 57 dakika ile Filipinliler gelirken, ikinci sırada Brezilya üçüncü sırada ise Endonezya’nın yer aldığı belirlendi. Türkiye’nin ise günlük ortalama 2 saat 48 dakika ile 13’üncü sırada bulunduğu anlaşıldı.

FACEBOOK BAŞI ÇEKİYOR

Dünyada en fazla kullanılan sosyal ağlar incelendiğinde ilk sırada 2.17 milyar kullanıcı ile Facebook yer alırken, 1.5 milyar kullanıcısı olan Youtube ikinci, 1.3 milyar kişinin kullandığı WhatsApp’ın ise üçüncü sırada olduğu belirlendi. Son dönemde yükseliş gösteren Instagram’ın ise 800 milyon kullanıcıya sahip olduğu tespit edildi.

İHA

Son Güncelleme: 16.02.2018 16:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.