Balkan ülkelerinden turistler alışveriş için Türkiye’yi tercih ediyor

Eylül ayının başında Balkan ülkerinden gelen turistleri ağırlamaya başladıklarını söyleyen Venezia Mega Outlet Yönetim Direktörü Oğuz Isıgöllü, “Makedonya, Arnavutluk, Sırbistan ve Bulgaristan’dan gelen turistler, alışveriş için Türkiye’yi seçiyor. Döviz kurlarındaki hareketliliğin de etkisiyle bünyemizdeki markaların yüzleri gülüyor” dedi.

Balkan ülkelerinden turistler alışveriş için Türkiye’yi tercih ediyor

Eylül ayının başında Balkan ülkerinden gelen turistleri ağırlamaya başladıklarını söyleyen Venezia Mega Outlet Yönetim Direktörü Oğuz Isıgöllü, “Makedonya, Arnavutluk, Sırbistan ve Bulgaristan’dan gelen turistler, alışveriş için Türkiye’yi seçiyor. Döviz kurlarındaki hareketliliğin de etkisiyle bünyemizdeki markaların yüzleri gülüyor” dedi.

16 Eylül 2020 Çarşamba 12:32
Balkan ülkelerinden turistler alışveriş için Türkiye’yi tercih ediyor

Açık konsepti, özgün mimarisi ve yıl boyu sunduğu avantajlı fiyatlarla, İstanbul’da outlet alışverişin en çok tercih edilen adreslerinden biri olduklarını anlatan Venezia Mega Outlet Yönetim Direktörü Oğuz Isıgöllü, eylül ayında Makedonya, Arnavutluk, Sırbıstan ve Bulgaristan’dan gelen turistleri ağırlamaya başladıklarını dile getirdi.

Balkan turistlerin, alışverişte tercihlerini daha çok spor giyim ve kadın giyimden yana kullandığını belirten Isıgöllü, “Bildiğiniz gibi AVM’ler pandemi sürecinin başında bir süre kapalı kaldı. 11 Mayıs’ta, Kovid-19 salgınıyla mücadele kapsamında en üst düzeyde tedbirlerle faaliyete başladık. Bir süre uluslararası dolaşımın kısıtlı olmasından dolayı, sadece yerli ziyaretçilerimize hizmet verdik. Özellikle ağustosun ikinci yarısı ve eylül ayıyla birlikte, yabancı turistleri günden güne artan bir ivmeyle ağırlamaya başladık. AVM’mize son dönemde ağırlıklı olarak Makedonya, Arnavutluk, Sırbistan ve Bulgaristan’dan turistler geliyor. Biz kendimizi sadece outlet olarak değil, literatüre yeni kattığımız bir tabirle ‘Mega Outlet’ olarak tanımlıyoruz. Hem metrekare olarak hem marka karması olarak hem de kurumsal markalarımızın büyüklüğü sebebiyle ‘mega’ tabirinin altını doldurduğumuzu düşünüyoruz” diye konuştu.

Ziyaretçiler alışveriş için geliyor”

Pandemi öncesinde, yabancı turistler için İstanbul’da görülmesi gereken yerler arasına dahil olduklarını aktaran Isıgöllü, “Alışveriş odaklı gelen ziyaretçilerimizin, aradıkları her şeyi indirimli fiyatlarla bulabilmeleri ve memnun olmaları en büyük önceliğimiz. Bizim için çalışanlarımızın memnuniyeti, ziyaretçilerimizin memnuniyeti ve bunların bileşkesi olarak yatırımcıların memnuniyeti vazgeçilmez bir döngü. Mutlu çalışanlarla verdiğimiz hizmet, ziyaretçilerimizi de mutlu ediyor. Bu kapsamda dünyanın en büyük seyahat tavsiye platformu olan Tripadvisor, bu yıl ‘Gezilecek Yerler’ kategorisinde ‘Travellers Choice 2020’ rozetini bize layık gördü. Ağırladığımız turist ziyaretçilerimizin memnuniyetleriyle kazandığımız bu rozet sayesinde, günden güne daha da fazla turist ağırlamaya devam ediyoruz. Turizme ve perakende sektörüne sağladığımız katkı bizi ayrıca memnun ediyor” ifadelerini kullandı.

DHA

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.